Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Foreldremøte for Vg1-foresatte

Politiet og SLT-koordinator inviterer til møte onsdag 13. mars kl. 18–19 i idrettshallen på Lillehammer vgs, avd. Sør.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Velkommen til skolestart 2023

Mandag 21. august starter et nytt skoleår. Her finner du nyttig informasjon du trenger i skolestarten.

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Lillehammer vgs. tar skolemiljø på alvor

Gjennom tre uker i september har Nansen Fredssenter kjørt undervisningsopplegg for alle Vg1-elever ved skolen.

Vil du jobbe som eksamensvakt?

Vi søker vakter til eksamen og prøver. Vi tilbyr opplæring og 245 kroner per time. Søknadsfrist 15. februar 2024.